MEGÚJULT WEBSHOPUNK Kérlek újítsd meg regisztrációdat »

GYakran ismételt kérdések

A termékeinkkel, a rendelésekkel és a gyep szakszerű gondozásával kapcsolatban felmerülő leggyakoribb kérdéseket itt találod.
Szakértői válaszokkal együtt…

segítünk, hogy tisztán láss

Van-e lehetőség a személyes átvételre?

Igen, nyitvatartási időben a kereskedelmi központunkban. 

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

Készpénzes, bankkártyás, utánvétes, banki előre utalásos.

Hogyan kapom meg a számlát?

A megrendelt termékekről e-mailben küldünk egy elektronikus számlát.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a megrendelésemről?

Minden megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk. Amennyiben ezt nem találnád a beérkezett levelek között, kérjük nézd meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is. Amennyiben semelyik mappában nem találod, előfordulhat, hogy rossz e-mail-címet adtál meg. Ez esetben ügyfélszolgálatunknál tudsz segítséget kérni, hogy a számlázási név alapján visszakeressük a megrendelést.

Tudok-e módosítani a szállítási címen?

Kérjük, mihamarabb küldd el a megrendelésszámmal mellékelve a helyes címet e-mailben, és kollégáink a csomagfeladásig tudják azt módosítani.

Tudok-e módosítani a rendelésen? (Pl. más terméket rendelni helyette/még hozzátenni terméket.)

Kérjük, küldd el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a választott termék cikkszámát e-mailben, és kollégáink intézkednek mihamarabb.

Regisztrálnom kell, hogy tudjak vásárolni?

Nem szükséges, regisztráció nélkül is tudsz vásárolni, azonban számos előnnyel jár, ha regisztrálsz nálunk. Többek közt értesülhetsz friss híreinkről, termékakcióinkról, érdekes és informatív cikkeinkről, és persze a vásárlás is gyorsabb, ha regisztrálsz. Természetesen ingyen, kötelezettségektől mentesen.

Mit tehetek, ha sérült terméket kaptam?

Abban az esetben, ha egy kiszállított termék megsérült, vagy bármilyen más módon nincs rendben, akkor természetesen a lehető leghamarabb megoldást találunk a problémára. Kérjük ebben az esetben, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben.

Kérhetem a csomagomat csomagautomatába?

Igen, amennyiben a vásárolt termék(ek) mérete és súlya ezt lehetővé teszi.

Minden van raktáron, amit a honlapon látok?

A legtöbb termékünk azonnal elérhető, jelezzük, ha esetleg elfogyott volna a raktárkészletünk. Ebben az esetben, kérjük, érdeklődj kollégáinknál a várható újbóli beérkezésről!

Az árak tartalmazzák az áfát?

Igen. Az oldalunkon szereplő árak bruttó árak, már 27% áfával terhelve.

Mire érdemes még figyelni a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen küldhessük el rendelésed, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e-mail-címet és telefonszámot írj be a rendelés leadásakor, amik a valóságnak megfelelnek, és amin elérhetnek a kollégáink kérdés esetén!

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Kérjük, hogy az utalás előtt várd meg kollégánk e-mailjét, amelyben elküldi a banki megbízáshoz szükséges adatokat. Csak ezután küldd a pontos összeget cégünk bankszámlájára! 

Mi történik, ha jön a futár, de én nem vagyok ott?

A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor időpont-egyeztetés céljából keresni fog a futárszolgálat, melyen egy újbóli kézbesítést beszélhettek meg.

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

Amennyiben sérült lenne a csomagolás, kérd meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk! Ha nem ellenőrzöd a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Megvettem egy terméket, de mégsem kérem. Mit tegyek?

Indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, a termék átvételétől számított harminc napon belül.

  • Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége téged terhel.
  • Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy általad választott bankszámlára.

A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és webáruházunk ÁSZF-jében.